ח"כ בועז ביסמוט: "ירושה מורכבת, כעת ימי החסד"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בועז ביסמוט: "ירושה מורכבת, כעת ימי החסד"

    ח"כ בועז ביסמוט לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "יש לנו קאליציה הומוגנית וחזקה, נשרוד ונצליח. ירשנו ירושה מורכבת, תנו לנו את ימי החסד. לפיד פשוט עבר את כל הגבולות, זה מסוכן ופוגע בקהילות היהודיות בעולם. יש bds ואדם שישב בראשות הממשלה ומטיח שזו ממשלה הכי גזענית, גם מנהיגי השמאל הקודמים כמו שמעון פרס שניסו לשמור על השם הטוב של המדינה"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון במהדורה המרכזית עם איתי גדסי התראיין ח"כ בועז ביסמוט: "אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לנער שנמצא בביה"ח שניידר. אני יושב בראש הוועדה למלחמה בעישון ובאלכוהול, העברנו תקציב למלחמה בתופעות האלו. צריך להיזהר מסיגריות וגם מסיגריה אלקטרונית. העובדות מדברות: כאשר נתניהו אמר שירשנו ממשלה קודמת – הוא צדק. המטחים בצפון, בממשלה הקודמת לא הייתה פעולה הולמת ולא התכנס קבינט. במבצע "עלות השחר" נתנו מכה לג'יהאד אבל לא בהשוואה לתקופה שהייתה קודם אצל נתניהו"

    "מנסים לצייר אפוקליפסה עכשיו. אבל היו ממש הרבה אירועים מסוגים שונים. המרואיין הקודם אמר על 100 הימים, ובאמת יש לנו קאליציה הומוגנית וחזקה, נשרוד ונצליח. ירשנו ירושה מורכבת, תנו לנו את ימי החסד. לפיד פשוט עבר את כל הגבולות, זה מסוכן ופוגע בקהילות היהודיות בעולם. יש bds ואדם שישב בראשות הממשלה ומטיח שזו ממשלה הכי גזענית, גם מנהיגי השמאל הקודמים כמו שמעון פרס שניסו לשמיר על השם הטוב של המדינה"

    "ישבתי פעם בראיון עם מיט רומני. הוא לא רצה להתראיין באנגליה, כי הוא תכנן לתקוף את אובמה והוא לא רצה ללכלך על המדינה מבחוץ לה כמו שלפיד עושה עכשיו. גם בנט, לא זכור לי שהוא היה מועמד לכנסת האחרונה וזה אומר הכל" סיים ביסמוט.

    האזינו לראיון המלא

     



    0 תגובות